Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za nov 17, 2018 9:22

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Wrapping zijspiegels Leon 5f 
Auteur Bericht
Go Karts Coureur
Go Karts Coureur

Is er iemand die een adresje weet in omgeving Rotterdam die het aandurft de spiegels van een Leon 5f hoogglans zwart te wrappen?
Heb de folie al in huis, maar mijn vaste adres durft het niet aan omdat het een nogal moeilijke spiegel is.
Ik ga me er zelf niet aan wagen, maar ik kan me niet voorstellen dat complete lambo's gewrapt kunnen worden en dat een zijspiegel van een 5f dan te moeilijk is.
Dus als iemand wat weet of het zelf kan dan hoor ik het graag! :mrgreen:

za sep 05, 2015 14:03
Profiel
Matchbox Coureur
Matchbox Coureur

Hopelijk ben ik nog optijd....

Ik denk dat je dat zelf ook makkelijk kunt doen!! Plastidip brengt denk ik een goede oplossing. In diverse webshops online te bestellen. 1 spuitbusje is meer als voldoende voor een paar spiegelkappen en als je erop uit gekeken bent trek je het er zo vanaf zonder schade! Dat in tegenstelling tot wrappen waarbij soms gesneden moet worden. Ondanks dat dit voorzichtig gebeurd, blijft er een risico op krassen.

Het enige dat je nodig hebt:
- schilderstape / afplaktape
- wat oud krantenpapier om overige delen te beschermen tegen nevel (gaat er makkelijk af, maar toch is het fijner als je ineens klaar bent)
- 1 spuitbus plastidip (van bijvoorbeeld cardipnl of iets dergelijks) in de gewenste kleur.

Als je dan bezig bent, werk met dunne lagen, en breng steeds na (circa 10 min wachten) een nieuwe laag aan. Ik heb laatst een set velgen "gedipt" en heb daar 5 lagen op aangebracht. Dan is het ook weer makkelijk te verwijderen.

Succes!

di sep 15, 2015 16:15
Profiel
Go Karts Coureur
Go Karts Coureur

thanks voor de tip en uitleg! ik ga er eens mee aan de slag. Kappen kunnen er ook af denk dat dat nog makkelijker is.
Zodra het gelukt is zal ik de foto's uploaden!

wo sep 16, 2015 15:34
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]