Ik heb 2 velgen met lichte stoeprand schade. Ik wil deze schades graag zelf herstellen. Ik wil dus niet de hele velg gaan aan pakken, maar echt alleen waar de schade zit. Iemand tips hoe ik dit het beste kan aanpakken. Schuren, plamuren, spuiten, blankelak?
_________________ Seat Ibiza 6J 1.6 16v Sport Up 2009 Candy White
Idd schuren plamuren.. Het is alleen wel een risico dat je onbalans krijgt dan, dus balanceren is dan wel een vereiste! Mooiste resultaat is natuurlijk opnieuw opmaken maar gezien de schade is dat misschien niet helemaal reëel.
Plamuren is niet nodig, ik denk dat ik met schuren al een eind kom. Weet je toevallig wat de kleur van de velgen is? Krijg ik geen kleur verschil wanneer ik alleen die plek ga spuiten?
_________________ Seat Ibiza 6J 1.6 16v Sport Up 2009 Candy White
Als je toch begint met schuren, dan kan je ineens doorschuren met minder grof schuurpapier en maak je er een gepolijst randje aan? Zal zeker dik staan en uniek hoogstwaarschijnlijk ook
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen